
Aby umożliwić tobie sprawdzenie możliwości hdesk.pl, udostępniliśmy przykładowe strony demonstrujące działanie tego systemu. Nie musisz o nic wnioskować ani zakładać żadnych kont - wystarczy, że klikniesz link do wybranej strony a w ciągu kilku minut przekonasz się, jak przydatnym narzędziem jest system obsługi zgłoszeń zbudowany na bazie hdesk.pl.
 Panel agenta
 Panel klienta
Serwis demo.hdesk.pl prezentuje podstawowe możliwości systemu hdesk.pl.
Zgłoszenia do tego systemu można wysyłać na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
W systemie utworzone zostały dwa konta agentów, tj. pracowników obsługujących zgłoszenia...
strona https://demo.hdesk.pl/agent/
login agent1 hasło agent1 login agent2 hasło agent2
...oraz trzy konta klientów, tj. osób zgłaszających problemy:
strona https://demo.hdesk.pl/
login klient1 hasło klient1 login klient2 hasło klient2 login klient3 hasło klient3
Konta klient1 i klient2 są skonfigurowane tak, by miały nawzajem dostęp do swoich zgłoszeń (domyślnie każde konto klienta ma dostęp wyłącznie do swoich zgłoszeń).
 Panel agenta
 Panel klienta
Serwis demo-ext.hdesk.pl prezentuje opcjonalne moduły dodatkowe hdesk.pl.
Zgłoszenia do tego systemu można wysyłać na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
W systemie utworzone zostały dwa konta agentów, tj. pracowników obsługujących zgłoszenia...
strona https://demo-ext.hdesk.pl/agent/
login agent1 hasło agent1 login agent2 hasło agent2
...oraz trzy konta klientów, tj. osób zgłaszających problemy:
strona https://demo-ext.hdesk.pl/
login klient1 hasło klient1 login klient2 hasło klient2 login klient3 hasło klient3
W obszarze modułu Zmiany (Change Management) konto agent1 posiada uprawnienia do tworzenia i modyfikowania procesów zmian, natomiast agent2 nie może modyfikować zmian - może jedynie obsługiwać zadania.
Konta klient1 i klient2 są skonfigurowane tak, by miały nawzajem dostęp do swoich zgłoszeń (domyślnie każde konto klienta ma dostęp wyłącznie do swoich zgłoszeń).
Ze względów bezpieczeństwa w serwisach demo zablokowana została funkcja samodzielnego tworzenia kont, wysyłania wiadomości E-mail z systemu oraz logowania na konto administratora systemu, które pozwala na konfigurację wielu parametrów systemu. Osoby zainteresowane przetestowaniem tych funkcjonalności hdesk.pl prosimy o indywidualny kontakt.
Serwisy demo są odświeżane co 24 godziny. W trakcie tej opracji wszystkie wprowadzone do nich zmiany są bezpowrotnie usuwane.
Z uwagi na publiczny i otwarty charakter instalacji demo prosimy o nie umieszczanie w tym systemie informacji poufnych ani treści prawdziwych zgłoszeń.
Serwisy demo prezentują przykładowe szaty graficzne. Przy zamawianiu usługi hdesk.pl możesz zdecydować się na korzystanie z jednej z nich (bez dopłat) lub zlecić nam przygotowanie całkowicie indywidualnego projektu graficznego, dopasowanego do charakteru twojej działalności.
Na stronie Dokumentacja dostępne są filmy prezentujące wybrane funkcjonalności serwisów hdesk.pl.
Zobacz też:
|