Strona 1 z 4 
Twoja firma rozwija się. Ilość problemów i zgłoszeń obsługiwanych przez twoich pracowników już jakiś czas temu przekroczyła próg, przy którym ręczne zarządzanie nimi było możliwe i efektywne. Nieobecność pracownika odczuwalnie zakłóca proces obsługi klientów lub chcesz ułatwić pracę zdalną nad zadaniami w firmie. Nie chcesz poświęcać swojego czasu ani kosztów na instalowanie i serwisowanie systemu do obsługi zgłoszeń w swojej siedzibie. Co robić w takiej sytuacji? Mamy rozwiązanie, które może pomóc - to usługa hdesk.pl.
Czym jest hdesk.pl?
hdesk.pl to platforma informatyczna i usługa pozwalająca na szybkie uruchomienie systemu wspierającego obsługę zgłoszeń, np. w dziale obsługi klienta. Wykorzystując nasze doświadczenie oraz wiedzę, w ciągu kilku dni możesz wdrożyć w swojej firmie profesjonalne procedury obsługi zgłoszeń, do niedawna dostępne i stosowane jedynie przez duże korporacje. Nie musisz instalować żadnego specjalistycznego oprogramowania - całość obsługiwana jest przez WWW i E-mail.
Platforma hdesk.pl z powodzeniem może być wykorzystywana m.in. w następujących obszarach:
- obsługa zgłoszeń w biurach obsługi klienta, działach helpdesk, w tym również przez pracowników pracujących zdalnie przez internet (bez potrzeby korzystania ze skomplikowanych rozwiązań VPN do obsługi zgłoszeń),
- obsługa reklamacji i zapytań w serwisach i sklepach internetowych,
- obsługa zgłoszeń od klientów zewnętrznych i wewnętrzynych, zarówno w małych firmach, MSP jak i dużych korporacjach.
Zapraszamy na stronę Demo gdzie udostępniliśmy bezpłatne, testowe wersje przykładowych serwisów hdesk.pl. Dzięki tym serwisom w ciągu zaledwie kilku minut można samodzielnie sprawdzić potencjał systemu hdesk.pl. Na stronie Dokumentacja dostępne są filmy prezentujące wybrane funkcjonalności serwisów hdesk.pl.
Czy do korzystania z hdesk.pl potrzebna jest wiedza informatyczna?
Korzystanie z systemu hdesk.pl nie wymaga od użytkownika posiadania technicznej wiedzy informatycznej ani własnych serwerów. Serwisy hdesk.pl uruchamiane są na naszych serwerach a techniczne wdrożenie i późniejsza techniczna obsługa systemu spoczywa na naszym zespole specjalistów, który chętnie służy pomocą przez telefon i e-mail.
Czy mogę wdrożyć taki system helpdesk na serwerze w mojej firmie?
Jeśli uznasz, że korzystniejsze dla twojej firmy będzie wdrożenie i utrzymywanie systemu helpdesk na własnym serwerze, chętnie podejmiemy się takiego wdrożenia. Szczegóły tego rozwiązania opisane są na stronie IB Helpdesk.
|