Aby umożliwić tobie sprawdzenie możliwości hdesk.pl, udostępniliśmy serwis demonstrujący działanie tej usługi. Nie musisz o nic wnioskować ani zakładać żadnych kont - wystarczy, że klikniesz link do strony serwisu demo a w ciągu kilku minut przekonasz się, jak przydatnym narzędziem jest system obsługi zgłoszeń zbudowany na bazie hdesk.pl.
Z uwagi na publiczny i otwarty charakter instalacji demo prosimy o nieumieszczanie w tym systemie informacji poufnych ani treści rzeczywistych zgłoszeń.
Serwis demo.hdesk.pl prezentuje możliwości usługi hdesk.pl.
Zgłoszenia e-mail do tego systemu można wysyłać na adres help@demo.hdesk.pl.
W systemie utworzone zostały dwa konta agentów, tj. pracowników obsługujących zgłoszenia...
agent1
hasło agent1
agent2
hasło agent2
...oraz trzy konta klientów, tj. osób zgłaszających problemy:
klient1
hasło klient1
klient2
hasło klient2
klient3
hasło klient3
Konta klient1
i klient2
są skonfigurowane tak, by miały nawzajem dostęp do swoich zgłoszeń (domyślnie każde konto klienta ma dostęp wyłącznie do swoich zgłoszeń).
Ze względów bezpieczeństwa w serwisie demo.hdesk.pl zablokowana została funkcja samodzielnego tworzenia kont, wysyłania wiadomości E-mail z systemu oraz logowania na konto administratora systemu, które pozwala na konfigurację wielu parametrów systemu.
Serwis demo.hdesk.pl jest odświeżany co 24 godziny. W trakcie tej opracji wszystkie wprowadzone do niego zmiany są bezpowrotnie usuwane.
Poniższej umieszczone są odnośniki do instrukcji wideo objaśniających działanie wybranych funkcji serwisów hdesk.pl.
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie w poniższych materiałach - skontaktuj się z nami a postaramy się możliwie szybko odpowiedzieć na twoje pytania.